Thursday 27 October 2011

Cadangan Penambahbaikan Blog

Assalamualiakum Wrt Wbt,

Kepada semua ahli kelab yang sentiasa dirahmati Allah sekalian,

Tujuan utama pembinaan blog ini adalah untuk merapatkan silaturrahim antara kita semua dan sebagai medan untuk menyebarkan sebarang maklumat penting berkenaan kelab.ahli atau perkara-perkara lain. Oleh yang demikian, kami amat mengalu-alukan cadangan daripada anda semua sebarang cadangan atau komen berkenaan blog ini bagi tujuan penambahbaikan bagi mencapai objektif utama tersebut.

Sila post komen anda dibawah dan segala usaha anda untuk memberi komen atau cadangan atau apa sahaja saranan amatlah kami hargai.

Terima Kasih.


5 comments:

Anonymous

ramai staff yg tidak ketahui lg tentg blog MSNM. jadi prmosi lelebih sikit... hehehe

Anonymous

Salam.. nak komen sikit...

Bagi yang memang selalu buka blog, alhamdulillah bagus... cuma segelintir yang mybe dah tau dan males nak bukak dan xtau dan mmg tak nak amik tau..tu yang susah.... tapi xpe kita teruskan berblog.... untuk berkongsi2 cerita dan pengalaman. Semoga rakan2 semua cuba2 lah ajak kwn2 lain buka blog kita ni k...

Maaf andai terkasar ucap....ok.

Salam ukhwah...

Mama Iskandar

Salam, semoga urusetia kelab boleh mengadakan ruangan untuk kenali rakan sekerja anda...sebab kita kekadang kenal nama dan di mana rakan kita tinggal..tetapi kita tak mengenali secara mendalam...jadi sudilah kiranya utk mengadakan ruangan tersebut..terima kasih..harap dapat skongan daripada kwn2 semua..mekacih

YDP kelab

ada cadangan untuk menerbitkan majalah bulanan atau dwi bulanan dengan meneyenaraikan aktiviti mahkamah, kelab dan profil dikalangan staff. malah ada mencadangkan agar diterbitkan sekali lagi makalah/buku cenderanmta yang memuatkan staff dan ahli keluarga seperti 2 tahun lepas ketika kita makan malam di hotel pada tahun tersebut...jazakallah atas cadangan..

Anonymous

salam

Post a Comment