Monday 19 December 2011

Tahniah atas kelahiran cahaya mata penutup tirai tahun 2011!!

Assalamaualaikum Wrt Wbt,

Para ahli kelab yang sentiasa dirahmati Allah sekalian,

Sukacita di sini kami ingin mewar-warkan bahawa Tuan Amirrudin Abdul Latip telah bergelar bapa dengan kelahiran hero nya pada jam 6.30 pagi tanggal 19.12.2011. Semoga kehadiran bayi seberat 2.6 kg ini dapat menambahkan ikatan kasih sayang antara Tuan Amirrudin kita dengan permata hatinya.

Adalah juga dimaklumkan bahawa boboy Tuan Amirrudin ini adalah penutup tirai al kisah kehadiran cahaya mata bagi warga Mahkamah Syariah Negeri Melaka tahun 2011. InsyaAllah pada tahun hadapan akan ada yang menyusul...insyaAllah bertambah umat junjungan besar kita Nabi Muhammad SAW.

Tahniah.

6 comments:

YDP kelab

Tahniah tuan amir....dengan ucapan, dah boleh mula famili plan yang baru pulak.....

Abi Irfan

Tahniah Ustaz, semoga kelahiran cahaya mata ini menguatkan lagi kasih sayang yang sedia ada antara Ustaz dan isteri..... ameen.... Welcome to the club....hehe..

insan bese jer..

tahniah Tuan Amir,smoga kedatangan cahayamata anugerah Ilahi ini menambahkan seri dan keberkatan kepada Tuan sekeluarga...tunggu kawe lak taun depan...hik3

Manja

Tahniah Tn Amir atas kelahiran baby boy..mana gambar baby? Semoga kehadiran baby boy ini mengeratkan kasih sayang Tn Amir dan isteri.

Anonymous

Penutup tirai???? ermmm bukan ke anak KAk Maz???

Ummi

kak mas da bsalin dulu baru wife tuan amirrudin kita...

Post a Comment