Thursday 28 July 2011

Majlis Sambutan Bulan Ramadhan Al-Mubarak Bukit Peirnggit

Pada 25.7.2011 bertempat di Mahkamah Rendah Syariah Bukit Peringgit telah berlangsung Majls Sambutan Ramadhan Al-Mubarak dan Majlis Bacaan Yasin serta Tahlil.

Majlis telah dimulakan dengan sembahyang Maghrib berjemaah dan disusuli dengn bacaan Yasin , Tahlil dan kemudiannya Al-Fadhil Tuan Shukeri Najib telah menyampain Tazkiraan sebelum sembahyang isya' secara berjemaah.

Ramai jugak staff yang datang terutamanya yang lelaki..tapi peratusan staff pompuan yang datang tidak berapa membanggakan..takpelah mungkin mereka ada urusan masing-masing.

Menu-menu yang disediakan oleh tuan rumah amat istimewa sekali..nasi putih,asam pedas tetel, rojak, ayam goreng berempah, smbal binjai, ikan kering , ulam..kuih2,bubur kacang hijau...yang paling menyelerakan n sedap adalah ikan bakar.

Namun makanan yang banyak tu lebihnya smpai kitorang dah boleh bukak warung bazar ramadhan..bungkus sana bungkus sni...pastu pakat2 bagi kepada semua hadirin termasuk puan Rosfinah dan Tuan Adli kiter yang mewakili loyer2 di Melaka. Terima Kasih kerana sudi hadir bersama memeriahkan majlis ini.

Tahniah kepada tuan rumah, especially orang kuat kiter, Ust Azahar n Tuan Yusro n e geng semua yang bertungkus lumus menjayakan program ini.

Semoga di masa akan datang, ramai lagi kakitangan yang boleh hadir sama untuk sama-sama memeriahkan dan menggamatkan suasana...yang paling best..siap ada pelita keliling mahkamah dan percikan bunga api..mcm dahnak raye tapi puasa belum mula lagi..

Apapun tahniah buat semua yang telah banyak berusaha...



Antara hadirin yang hadir..


Kuih muih yang sedap..alhamdulillah

Tengah menjamu selera

Encik Hamran kiter..

Selamat Menjamu Selera

Anak siapa ni yang jalan sorang2 ni..

Terima Kasih

2 comments:

Echah

tahniah kepada tuan rumah kerana berjaya melaksanakan program ini...makan best sgt..dengan ucapan nnti jamuan raye leh ler jadi tuan rumah lagi...

YDP Kelab

Terima kasih atas kesudian kelab membantu menyerikan program itu......leboh menyeronokkan kalau semua hali kelab beserta keluarga besra kita dapat datang....mudahan Jamuan Aidilfitri yang dirancang di Peringgit akan menjadi program ikatan semula kasih bersam anatra sesama ahli kelab......

Post a Comment