Monday 15 August 2011

Senarai Nama Penerima Sumbangan Fakir Miskin

Assalamualaikum Wrt Wbt,

Kepada semua warga kelab yang sentiasa di bawah lindungan rahmatNya,

Adalah dimaklumkan bahawa penyerahan sumbangan kepada fakir miskin akan diadakan pada 19.8.2011 (JUMAAT).  Maka, kepada wakil-wakil dearah yang telah dilantik atau mana-mana ahli yang mempunyai maklumat tentang fakir miskin yang terpinggir atau tidak mendapat bantuan daripada mana-manan pihak, sila serahkan nama, alamat, dan nombor telefon kepada En. Nazri, En Fadil, & Cik Rahimatun untuk disenarai pendek sebagai penerima.

Harap Maklum.

Terima Kasih.

P/S: mana-mana warga kelab yang masih belum  membuat sumbangan, anda masih berbuat demikian sehingga hari ini. terima kasih. dan adalah juga dimaklumkan senarai nama rombongan penyerah sumbangan juga akan diupload di dalam blog ini.  

3 comments:

YDP Kelab

Saya cadangkan, ahli-ahli kelab boleh mencalonkan dirinya untuk menyertai rombongan tersebut di mana-mana lokasi yang berkenan.....jika kenderaan telah penuh, maka menggunakan kenderaan sendiri tidak dihalang dan mudahan diganjari oleh Allah berlipat ganda.

Abi Irfan

Bagus juga cadangan itu..... cuma ada cdgn untuk memasukkan nama-nama pemohon2 BSK sebagai penerima sumbangan... apa pendapat YDP....??? dan rakan2....?

YDP Kelab

Abi Irfan....saya terlambat baca post saudara...insyaAllah lain tahun kita pertimbangkan.....

Post a Comment